Zapraszamy na IV Zimowe Regaty Wirtualne
Dodane przez admin dnia 09.02.2009 21:32
IV Zimowe Regaty Wirtualne, Płock; 28,29.02-1.03.2003r.


Organizatorzy: S.Ż Płock; KW Morka; nieistniejący już Cactus Clone Adwenture Team

Sponsorzy: FHU Komputer Bit, KŻ Petrochemia Płock, oddział PTTK MORKA

Obsługa informatyczna: FHU Komputer Bit

Kontakt: Tel/fax ,www, e-mail www.klub-teliga.pl; info@klub-teliga.pl; Wojtek Kalwasiński-502233844, Sławomir Krajewski - 668350099,


Rozszerzona zawarto¶ć newsa
IV Zimowe Regaty Wirtualne
Płock; 28,29.02-1.03.2003r.


Organizatorzy:
S.Ż Płock; KW Morka; nieistniejący już Cactus Clone Adwenture Team

Sponsorzy:
FHU Komputer Bit, KŻ Petrochemia Płock, oddział PTTK MORKA

Obsługa informatyczna:
FHU Komputer Bit

Kontakt: Tel/fax ,www, e-mail
www.klub-teliga.pl; info@klub-teliga.pl; Wojtek Kalwasiński-502233844,
Sławomir Krajewski - 668350099,

1. Regaty zostaną rozegrane w dniach 28,29.02-1.03.2009r. na terenie klubu KW Morka.
2. Biuro i port regat: ¦wietlica klubu KW Morka, Płock, ul. Rybaki (pod amfiteatrem).
3. Zakwaterowanie: Organizator niestety nie zapewnia noclegów dla osób
4. Regaty zostaną rozegrane zgodnie z Przepisami Żeglarstwa Regatowego ISAF 2009-2012, Zawiadomieniem o regatach, Instrukcją gry Virtual Skipper5, Instrukcją Żeglugi oraz komunikatami SG oraz innymi regułami precyzowanymi na bieżąco.
5. Zgłoszenia zawodników przyjmowane będą w sekretariacie Komisji Regatowej w dniu 28.02.2009 w godz. od 9.00-10.00. Osoba zgłaszająca powinna posiadać przy sobie dokumenty żeglarskie uprawniające do prowadzenia jachtu, badania lekarskie, zaświadczenie o wskaĽniku BMI nie przekraczającym 30 oraz trzeĽwy umysł. Wpisowe 20 PLN (w ramach wpisowego kawa, herbata, drobny poczęstunek, poczęstunek właściwy, dobra zabawa, dobry humor, miła i przyjacielska atmosfera)
6. Instrukcja Żeglugi, system punktacji i trasy stosowane w regatach dostępne będą dla zawodników podczas odprawy sterników. Kolejność startów, sygnały startowe i ostrzegawcze, dokładny czas startu do pierwszego wyścigu podane zostaną na odprawie sterników po otwarciu
regat. Czas startu do następnych wyścigów podawany będzie każdorazowo w przerwie pomiędzy wyścigami. Wszystkie komunikaty umieszczane będą na tablicy ogłoszeń KR.
7. Wpisowe do regat wynosi 20 PLN. W ramach wpisowego zapewniony jest posiłek, ciepłe napoje.
8. Otwarcie regat w KW Morka w dniu 28.02.2009 o godz. 10.00
9. Planowany start do I wyścigu w dniu 28.02.2009 o godz. 10.30. Start w dniu 1.03.2009 o godz. 10.00. Zakończenie regat 1.03.2009 o godz. 13.00.
10. Starty do kolejnych wyścigów zgodnie z komunikatem Sędziego Głównego.
11. Regaty będą prowadzone na jachtach typu Melges24. Warunki pogodowe oraz akwen będą dobierane losowo przez Sędziego Głównego Regat. Interfejs zawodnik ustawia sobie indywidualnie.
12. W wynikach ostatecznych nie będą klasyfikowani zawodnicy, którzy nie ukończyli żadnego wyścigu.
13. Nagrody:
- Wszyscy uczestnicy otrzymują dyplomy;
- Zawodnicy sklasyfikowani na miejscach I – III otrzymują puchary;
- Przewidziane są nagrody do podziału wg organizatora

14. Z uwagi na fakt, iż sprzęt komputerowy jest własnością osób prywatnych wszelkie próby niszczenia, przeglądania zawartości dysków będą karane wyrzuceniem z imprezy. Zawodnicy ponoszą pełną odpowiedzialność za szkody powstałe podczas uczestnictwa w
imprezie.

15. Zawodnicy zobowiązani są do posiadania indywidualnych środków ratunkowych (kamizelki, koła ratunkowe lub inne) pod groĽbą niedopuszczenia do regat !!!

Zapraszamy do uczestnictwa, życząc wspaniałej zabawy, pomyślnych wiatrów i jak najlepszych miejsc na mecie !!

Organizatorzy

INSTRUKCJA ŻEGLUGI
IV Zimowe Regaty Wirtualne, Płock 27,28.02-1.03.2009r.
Przepisy
Regaty zostaną rozegrane zgodnie z Przepisami Żeglarstwa Regatowego ISAF 2009-2012, Zawiadomieniem o regatach, Instrukcją gry Virtual Skipper5, Instrukcją Żeglugi oraz komunikatami SG oraz innymi regułami precyzowanymi na bieżąco.
Klasy
Regaty zostaną rozegrane na jachtach typu Melges24 o ile organizator i sponsor staną na wysokości zadania.
Zgłoszenia
Zgłoszenia zawodników przyjmowane będą w sekretariacie Komisji Regatowej w dniu 28.02.2009 w godz. od 9.00-10.00. Osoba zgłaszająca powinna posiadać przy sobie dokumenty żeglarskie uprawniające do prowadzenia jachtu, badania lekarskie, zaświadczenie o wskaĽniku BMI nie przekraczającym 30 oraz trzeĽwy umysł. Wpisowe 20 PLN (w ramach wpisowego kawa, herbata, drobny poczęstunek, poczęstunek właściwy, dobra zabawa, dobry humor, miła i przyjacielska atmosfera)
Komunikaty
Komunikaty dla zawodników będą umieszczane na oficjalnej tablicy ogłoszeń.
Program wyścigów
Dokładny program wyścigów zostanie podany na odprawie sterników. Start do pierwszego wyścigu 28.02.2009 o godz. 10.35. Przewiduje się podział zawodników na 2 grupy eliminacyjne i rozegranie w każdej grupie po 16 wyścigów. Kwalifikację do wyścigów finałowych otrzymują po 4 najlepsze osoby z każdej grupy eliminacyjnej. Wyścigi finałowe w dniu 1.03.2009 od godz. 10.00. Uroczyste zakończenie – 1.03.2009r o godz. 13.00. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany podziału zawodników na grupy eliminacyjne z zależności od ilości zgłoszonych zawodników.
Trasa
Trasa wraz z opisem znaków zostanie podana na odprawie sterników.
Odwołanie startów
Wyścig może zostać odwołany i powtórnie rozegrany jeśli jakiś komputer zawiesi się, zawodnik straci kontrolę nad klawiszami do czasu sygnału startu. Po sygnale startu wszelkie nieścisłości są traktowane jako wypadek losowy podczas trwania wyścigu. Zawodnik otrzymuje wówczas DNF.
Protesty
Protestów składać nie wolno a nawet kiedy zostaną złożone to nie będą rozpatrywane.
Zastrzeżenie odpowiedzialności
Zawodnicy uczestniczą w regatach na własną odpowiedzialność. Z uwagi na fakt, iż sprzęt komputerowy jest własnością osób prywatnych zobowiązuję się zawodników do właściwego obchodzenia się z komputerami w trakcie regat pod groĽbą wyrzucenia z imprezy.
Przepisy bezpieczeństwa
Każdy zawodnik zobowiązany jest do posiadania podczas wyścigów osobistych środków ratunkowych pod groĽbą dyskwalifikacji.
Nagrody
Nagrody to wielka niewiadoma. O podziale nagród decyduje organizator regat. Puchary za 3 miejsca i dyplomy dla wszystkich.