Szkolna wycieczka do Pragi
Dodane przez adm dnia 20.06.2018 17:21

W dniach 13-15 czerwca, wraz z uczniami Szkoły Podstawowej w Śmiłowicach wybraliśmy w daleką podróż- na wycieczkę do Pragi i Wrocławia.
Rozszerzona zawartość newsa

Pierwszego dnia, po długiej podróży, zwiedziliśmy Skalne Miasto w Czechach. Zachwyciły nas przedziwne formy skalne przypominające słonie i piranie. Podróż łódką po jeziorze była również niesamowitym przeżyciem, zwłaszcza że pan kapitan w trakcie opowiadał niesowite i niezwykle zabawne historie.
Drugi dzień spędziliśmy w Pradze. Tam mogliśmy zobaczyć Muzeum Miniatur, Zamek na Hradczanach oraz Senat. Uczniowie poza tym mogli sprawdzić swoje umiejętności posługiwania się j. angielskim zamawiając jedzenie w czeskich restauracjach i kupując pamiątki. Spacer po Moście Karola także będziemy wspominać z sentymentem.
Trzeci dzień zaś zawiódł nas do Wrocławia, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć niesamowite Afrykarium. Było tam mnóstwo kolorowych, a czasem ogromnych ryb, hipopotamy, żółwie i uchatki. Odwiedziliśmy również Panoramę Racławicką, która zrobiła na wszystkich ogromne wrażenie.
W trakcie jazdy autokarem śmiechom i rozmowom nie było końca. Dzieliliśmy się swoimi wrażeniami i przeżyciami. Dzięki temu, iż wybrał się z nami na wycieczkę pan Miłosz Kierzkowski mogliśmy także pośpiewać harcerskie piosenki.
Wycieczka ta na długo zostanie w naszej pamięci i była ona miłym akcentem na zakończenie roku szkolnego.